キー: F major
Intro 1
D
Verse 1
Em
A
Att jag är på väg på nånstans
Ibland är jag en spion
G
D
Em
Ibland den fjärde i en trio
C
Bm
Men jag är inget av det där
G
Verse 2
G
D
A
D
Ibland kan jag se ut
Dsus4
D
Em
A
At t vara på väg nånstans
G
D
Jag bara låtsas att jag rör mig
Ibland kan jag hålla
G
D
Em
Så det ser ut som nåt stör mig
Verse 3
G
D
Bara för att se hur folk för sig
Jag kan säga
G
D
Em
Men allt jag tänkt är på dig
Verse 4
Em
A
Låta det vackra bli slentrian
Jag skulle aldrig
Du är ändå den jag skulle välja
G
D
Em
C
Bm
Jag kommer som jag är
D
G
D
A
Är det bästa av mig
D
この曲はどうでしたか?
チューナーE A D G B E
コードD Em A G C...
Stiko Per Larssonのその他の楽曲
さらに多くの曲を演奏するためのコードを見つけよう
世界中で人気のコード
すべてのユーザーで最も演奏されるコードとタブ譜
